Sunday, June 12, 2022

Asas Videografi: Video Setempat

Kafeteria Kolej Canselor

Assalamualaikum dan hai semua!! Kali ni, kita nak share pasal video setempat tau. Hmmm... Prof kali ni minta kami sekelas untuk buat satu video setempat setiap orang dan mengikut kreativiti masing-masing. Jadi, saya membuat video di Kafe Kolej Canselor semasa makan tengah hari.

Hmm... Sebelum makan tu, sebenarnya mendobi dahulu sebab baju banyak nak kena cuci dan cuaca pun kadang tidak menentu. Dan setelah itu, barulah saya pergi makan tengah hari.
Pada waktu itu, saya ditemani dua rakan saya, Hamidah dan Zulaika. Mereka berdua juga kebetulan pergi mendobi bersama dan kami akhirnya bercadang untuk makan tengah hari bersama di kafe tersebut. Sudah pasti, hidangan lauk-pauk yang berlainan menjadi pilihan kami.


Zulaika (kiri) dan Hamidah (kanan) yang menemani makan tengah hari


Pemandangan luar dari tempat duduk kami


Keadaan kafe pada waktu tengah hari

Nak cerita panjang, saya ni seorang yang kurang pandai berkata-kata dalam penulisan sebegini, jadi marilah kita tengok video yang telah saya ambil semasa di kafe tersebut.

Pautan Video Setempat: https://youtu.be/vwXJXIH3wmo


Kehadiran Pada Minggu 11:





No comments:

Post a Comment